I make time for people who make time for me.

Idag hade vi klasskamp på skolan under hela morgonen, massa olika grenar man skulle klara av och sen avslutades det med ett klasslopp och sen glassätartävling. Fick sluta halv 12 och då åt jag innan jag gick till stan och mötte Tilda en snabbis innan jag gick till Rosenbergs för att jobba. Var där till stängning och då kom Vickan och hämtade mig så åkte vi hem till mig. Det var så himla kul att träffa henne, har saknar henne enormt mycket! Vi satt hemma hos mig och pratade en stund, och så fick jag födelsedagspresent av henne, en lite mörkare foundation och en tvål man tvättar ansiktet med. När hon hade åkt hem igen kom Tilda och Robin strax efter så färgade Tilda håret på mig. La i blonda slingor och det blev vääldigt mycket blondare! Nu har jag duschat och kollat på ett andra avenyn avsnitt så ska gå och lägga mig. Imorgon blir det upp tidigt för att gå till skolan och ha en sista träff innan sommarlov, sen tar jag bussen till Karlstad för att min vackra kusin Maja tar studenten! 





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: