Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag! Hurrahurraa!

Idag fick jag dra mig upp tidigt eftersom jag skulle åka med rudskogabussen, gick hem när vi kom till stan eftersom jag inte började försen 10 i 10 idag. I skolan gjorde vi inget vettigt idag heller, fick typ bara reda på betyg i historia och där har jag ett B. Efter skolan gick jag hem och la mig och kollade på andra avenyn medans jag väntade på att Tilda skulle sluta jobbet. Sen gick jag hem till henne och när jag kom dit fick jag födelsedagspresenter som jag blev jätteglad över, tack bästa vän! ♥ Vid 6 tog vi bussen till böppa och gick till stallet en snabbis och sen vidare till Tildas pappa. Där hoppade vi studsmatta vilket jag inte gjort på väldigt länge! Sen fick vi skjuts tillbaka in till stan och då gick vi till empoli för att äta pizza. Ätit pizza två dagar i rad nu, inte braa.. När vi satt där så dök Robin och Max upp så dom kom och satte sig hos oss och pratade ett bra tag. Vi satt och pratade om Spanien och massa roligt vi ska hitta på, så nu längtar jag bara ännu mer! Det blev rätt sent så jag och Tilda gick hem till henne och satt där och pratade en stund innan jag gick hem.
Har haft en toppen bra födelsedag med finaste vännen! Älskar dig ♥

Älskar berlocken!





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: