Let's party!

Igår så blev det att gå upp tidigt första dagen på sommarlovet för att gå till jobbet och bara vara med och starta upp labbet och allt annat så att jag kan det till veckan. Sen hem och då kom mamma och Fannie så åkte vi iväg och köpte blommor och sen gick vi till kyrkan för att Fannie hade avslutning. Efter det var det bråttom till studenten med Felicia och Tilda. Där grattade vi några glada studenter och kollade på dom när dom stod och drack på flaken. Pappa körde flaket till industriklassen och när dom hade åkt iväg åkte jag mamma och Fannie och åt kinamat. Sen mötte jag upp Felicia så gick vi hem till mig så jag kunde duscha oså förberedde vi oss för kvällen. Under kvällen kom det massa trevliga folk, vi blev jag, Tilda, Felicia, Robin, Erving, Emil, Mattias, Alex, Delle, Sigge, Emil, Niklas, Pär, Jonas, Jonte och Styrud. Lite senare kom Mattias, Johan, Tobias och Alexander förbi också. Den blev en sjukt rolig kväll och alla blev väldigt fulla haha! Framåt 3 drog några och sen vid 4 drog dom sista och då gick jag och Emil och la oss.
Idag vaknade vi 11-12 och låg bara och drog oss ett tag innan Mattias och Alex kom förbi. Så satt vi och kollade på alla roliga bilder ifrån kvällen. Tilda och Robin kom sen också och då drog vi till stan för att kolla på balen. Stod där och var lagomt bakis så blev rätt jobbigt bland allt folk som trängdes. Senare fick vi skjuts av Tildas mamma ner till bäckhammar så grillade vi hemma hos Emil innan Robin och Tilda skjutsade hem mig till rudskoga. Där satt mamma pappa, Fannie och Vickan ute på altan och drack och pratade så satte mig med dom och drack några glas vin. Hade en jättetrevlig kväll och det var skönt att bara sitta och prata med både mamma och Vickan. Gick precis upp till mitt rum för nu är jag bra trött, så ska ta och lägga mig och sova nu! 















Tack för en rolig kväll! 



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: