Licky Licky Yum Yum With a Great Guy.

Idag i skolan har vi inte gjort alls mycket, nästan alla kurser är ju avslutade så vi tittar typ bara på film. När jag kom hem från skolan lite innan 3 la jag mig och sov i några timmar fram tills jag och Tilda skulle till stallet. Men jag hann bara värma upp Harry innan jag märkte att han halta lite på ett ben, så det blev inte så mycket ridning för min del. Sen övningskörde Tilda in till stan igen och när vi kom till henne bytte jag om och sen följde med mamma och handla. Inte gjort så mycket mer, åt lite förut och nu ska jag snart duscha innan det är dags att sova. Imorgon börjar vi tidigt eftersom vi ska på studiebesök hela dagen. 

Hahaha så bäst!









Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: