När allting går emot ska jag hålla kvar.

Idag fick jag mitt väntade F i fyrsik, duktiga jag! Så nu kommer jag få göra en prövning precis när skolan börjar efter sommarn och klarar jag inte den så får vi extra lektioner så att vi får en chans till att klara det. Tog även andra Gardasil sprutan idag. Efter skolan gick jag hem och då hälsade Amelie på en stund och sen kom även mamma förbi. Sen satte jag mig och kollade klart på Pretty Litte Liars, önskar att det fanns en tredje säsong för slutet blev jättespännande.. Har fått lånat Fannies Wii och Just Dance skivan över helgen så jag kopplade in det och kolla så att det funka, så imorgon kommer det bli att dansaaa! Sen fixade jag lite mat innan jag gick hem till Tilda och satt där en stund och prata. Sen gick jag hem och har precis kollat lite kläder tills imorgon så nu ska jag gå och lägga mig :)

Fick en jättefin bild på Lina och Ella förut får när dom tävla dressyr. Underbara ponny!♥




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: