People don't care how much you know until they know how much you care.

I skolan idag fick vi reda på betygen i Yngves ämnen, fick ett D i teknik och B i cad så är rätt nöjd. Sista lektionen var idrott och då skulle vi springa 400 m på Brovallen, det var nog det jobbigaste jag gjort tror jag. Var så jobbigt att man blev helt svimfärdig efteråt, alla låg helt utslagna på gräset. Sen när jag kom hem så dröjde det inte länge innan pappa och Kristofer kom för att skruva ner min soffa och köra bort den till Jysk, den hade gått sönder lite så vi valde att byta ut den mot en annan som är lite rejälare. Under tiden som dom var borta och hämta den nya så gick jag, Fannie och Tilda till stan en sväng. Sen hem igen och satte upp nya soffan och det blev riktigt bra! Får se om jag någon gång köper en fotölj till den när jag får lön. Tilda kom hit sen för att hon skulle klippa Fannie och efter det lagade jag och Fannie kycklingfilé och pommes till oss. Fannie ska sova hos mig inatt och nu under kvällen har vi kollat på en film och andra avenyn och bara tagit det lugnt. Ska gå och lägga oss nu, godnatt! :)

Ser att jag behöver införskaffa mig ett nytt soffbord!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: