The thoughest part of letting go is realizing that the other person already did.

Gårdagen spenderades först med Tilda, hon skulle övningsköra så vi åkte upp till donken och köpte mat, sen till godislagret och köpte massa annat gott! Åkte hem till henne och åt och så satt vi där ett tag och mest pratade, bästaste vän! Sen blev jag tvungen att gå hem och duscha och göra mig iordning eftersom jag skulle med Stefan och Oliver på fest. Så fick jag skjuts av Amelie bort till Stefan där vi plockade upp han och Oliver och så fick vi skjuts till Albin och Anton Kvick. Satt där och mest tog det lugnt samtidigt som vi drack lite, och sen kom fler folk. Björe, Stoff, Michael, Marco, Robert, Björn, Albin, Anton, Stefan, Oliver, Markus och jag blev vi tillslut. Kanske inte jättekul att sitta där själv med 11 killar men jag hade rätt roligt ändå! När klockan blev 1 drog vi oss vidare hem till Gaste, var lite folk där men Gaste fattades dock, haha. Men han kom sen när krogen stängde. Träffade Jonas Kvick där också, var jätteroligt att prata med han eftersom jag inte sett han på hur länge som helst! När vi var små umgicks vi ofta eftersom vi bodde grannar och våra föräldrar umgicks endel. Kvällen fortsatte iallafall hos Gaste fram till 4 ungefär, då började folk dra sig hem och då gick jag hem och somnade på en gång.
Var egentligen inte meningen att det skulle blivit så sent eftersom jag skulle upp innan 10 imorse.. Skulle vara barnvakt hos Hannah och Chris åt dom små busungarna. Lekte med dom en stund men sen skulle Chris iväg till badhuset och då fick jag hjälp med att laga mat av Ben och Theo medans Sebastian låg och sov. Sen åt vi när Chris kom hem igen och efter maten var jag kvar en liten stund till innan jag fick skjuts hem. Var inte hemma speciellt länge utan gick bort till Tilda där hon och Robin var så lagade vi mat. Sen bara satt och tog det lugnt fram tills Bogbrother började. Så jäävla kul att Hanna van, det förtjänade hon verkligen! Nu har jag varit hemma en liten stund och ska snart krypa ner i sängen! 












Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: