This game we call "waiting". How long are we going to keep this up?

Igår jobbade jag sista dagen för den här veckan och några veckor framåt. När jag slutat gick jag och Tilda och solade lite, bäst att bättra på brännan lite innan vi drar på måndag! Sen hem och då slängde jag i en tvättmaskin och sen gick jag upp till Amelie en stund, gav henne min extranyckel så att hon kan kolla till lägenheten när vi är borta och även vattna blommorna. Under kvällen satt jag bara vid datorn och sen innan jag gick och la mig kollade jag på Projec X, heelt sjuk film! 
Idag gick jag upp och slängde i en till tvätt, så nu ska jag försöka dra igång och städa lite. Sen blir det fix innan det kommer lite folk hit. Ska vara här och fira midsommar så hoppas på en trevlig kväll! :) Hade egentligen velat vara nere i rudskoga där mamma och pappa har en stor fest, men går nog inte att få tag på skjuts och jag vill inte sova bland alla andra som ska övernatta där. 




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: