Do you ever wonder what your life looks like through someone else´s eyes?

Gick upp tidigt idag för att hinna fixa allt innan sista dagen i skolan. Vi samlades bara i klassrummet i en halvtimme och fick betyg osv, sen fick vi grillad hamburgare. Efter det gick jag hem en snabbis och sen bort till station för att åka till Karlstad. Tog ett lite tidigare tåg så när jag kom till Karlstad gick jag runt på stan en stund, hittade en jeansväst, en tröja och ett linne. Sen blev jag upphämtad av mormor och morfar och då åkte vi bort till Sundsta Älvkullen gymnasiet där Maja gick ut. Vid 12 sprang hon ut och då blev det massa kramar och foton innan hon hoppade på flaket och åkte iväg. Det är sjukt vad jag längtar tills jag själv tar studenten! Jag åkte med mormor och morfar bort till moster så förberedde vi all mat och det kom fler släktingar. Maja kom hem runt 3 och då satte vi oss ner och åt jättegod mat! Idag var nog första gången på länge som alla vi kusiner var samlade, så det var riktigt kul att träffa alla! Klockan drog ivägoch vi åkte hemåt runt halv 8, blev avsläppt hemma hos mig och då kom Tilda, Robin, Emil och Erving hit. Men Emil skulle till jobbet och Tilda klippte mig och sen Erving och Robin. Nu var det inte så längesen dom drog. Måste gå och lägga mig snart för imorgon ska jag till Rosenbergs en sväng på morgonen och sen är det avslutning och student att kolla på! 

Fina Maja! ♥










Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: