We closed our eyes, we didn't wanna know that some things aren't worth having.

Har varit riktigt skönt att vara ledig idag, sov till 1 ungefär vilket var väldigt behövligt! Sen pratade med mamma och Fannie eftersom vi skulle beställa lite grejer från Nelly, det blev ett linne, skor och även en bikini från hm. Sen drog jag igång och städa hela lägenheten så nu är det rent och frääscht! Efter det blev det att gå med Tilda till empoli så vi fick oss lite mat i magen. Sen gav vi oss ut på en powerwalk/springtur i en timme så den pizzan försvann rätt fort haha. När vi kom hem igen duschade vi lite fort och sen gick hem till Sigge, var ett bra tag sen vi hälsade på honom. Satt och pratade med honom och nu kom jag rätt nyss hem. Blir väl att jag går och lägger mig snart och imorgon börjar jag inte förens kvart över 1, känns braa!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: