You don't get to choose what life gives us, but you do get to choose how to receive it.

Idag blev jag väckt halv 11 av mamma och pappa som valde att fira mig idag istället för imorgon eftersom jag ska med bussen imorgon. Fick en blomma och lite pengar eftersom jag redan fått en mobil i förskott. Gick upp sen och åt frukost med familjen och sen drog vi igång med att fixa tårtor och baka bullar. Sen fick jag skynda att duscha och fixa mig och sen kom mormor, morfar och Gun-Britt. Vi satte oss på altan och fikade och hade det mysigt. Fick bara pengar eftersom det var det jag önskat mig inför Spanien. Lite senare kom Kristofer och Agnes också så satt vi och pratade med dom en stund. Framåt 6 sa vi hejdå till alla och sen övningskörde jag till Gullspång där vi åt pizza. Körde hem sen igen och åkte en extra sväng ner till Åtorp och runt lite. Ligger i sängen nu och har precis tittat på ett avsnitt av Andra Avenyn, så nu ska jag nog ta och sova. :)




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: