Don't take someone for granted just because you know everytime you push them away they'd always come running back. Cause one day they won't.

Riktigt skönt med helg nu! Efter skolan idag gick jag och handlade lite snabbt innan jag och Tilda lagade tacos. Sen knallade vi hem till Tilda istället så att hon kunde duscha och fixa. Var där ett tag och gotta oss lite men sen gick vi hem till Robins pappa där han, Robin, Jonas, Dansken och Mattias satt och drack lite. Satt där till 12 någon gång då vi gick vidare hem till mig. Robin och Tilda blev inte så långvariga och när dom gått kollade jag på ett Pretty Little Liars avsnitt och nu sitter jag här. Ska gå och lägga mig nu och tagga 18års fest imorgon!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: