Everybody has an destiny, but not everybody takes the decision to follow it.

Imorse när klockan ringde var jag helt död efter gårdagen, kändes nästan som att jag var bakis. Men hade iallafall lite sovmorgon till kvart i 10. Hade bara två lektioner idag, på tekniken fick vi tillbaka våra Cad-prov som faktiskt gick väldigt bra! Efter skolan åkte jag med mamma och Fannie till coop en sväng och sen satt jag bara hemma och kolla Bigbrother och Paradise Hotel. Sen tog jag en powerwalk/springtur med bästaste, alltid lika skönt att komma ut lite och prata massa! Har inte hänt så mycket mer än så idag, nu under kvällen har jag och Tilda beställt lite kläder från HM och Gina, blev ett linne, solglasögon och ett skärp. Borde egentligen ha pluggat fysik hela kvällen eftersom vi har nationella i det imorgon. Känns inte så kul att sitta och göra det provet i mer än 3 timmar när jag vet att det nog kommer gå åt helvete.. Men ska försöka läsa igenom lite nu innan jag går och lägger mig.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: