Focus on where you're going but don't regret where you've been. Every pain and scar shaped you into who you are today.

Idag har det varit en häärlig dag! Hade idrott på sista lektionen och då skulle vi vara på fotbollsplanen vid hembygsgården och spela fotboll. Ville inte vara med på det så fick istället gå en promenad med Matilda, sen när vi kom tillbaka la jag mig och sola tills lektionen var slut. När jag kom hem så gick jag direkt ut och la mig och solade igen, sen kom Tilda också så låg vi ute och stekte lite. Solen kröp bakom molnen efter ett tag och då gick vi hem till Tilda och satte oss på balkongen och pratade samtidigt som vi åt och lyssnade på musik. Sen gick vi till solariumet och bättrade på brännan ännu mer, känns bra att man börjar få lite färg nu så man slipper gå runt som ett lakan! Efter der tog vi oss en timmes powerwalk i kvällssolen, sikken bra dag det har varit! 
När jag kom hem satte jag mig och plugga matte och har gjort det i stort sett hela kvällen nu. Eller ja, jag har försökt iallafall. Har glömt bort så mycket av det vi gjorde i början av kursen så vet inte riktigt hur proven kommer gå imorgon..

Vi hittade ett roadkill förut, tycker han är riktigt söt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: