In your wedding dess, to have and to hold.

Imorse när jag gick upp jätte tidigt för att duscha så insåg jag att dom redan stängt av vattnet, tidigare än vad som egentligen skulle.. Så jag gick och la mig en stund till och sen gick jag upp efter några timmar igen och då var vattnet på igen som tur var. Då duschade jag och sen fixade iordning mig, Robin kom sen också eftersom Tilda skulle bort en sväng. Sen när hon var klar med det hon skulle göra så kom hon till mig och så fixade vi iordning henne. Efter det var det dags för henne, mig och Robin att röra oss bort mot kyrkan där det skulle vara dop för Tildas systerdotter Mira. Men Elin och Peter hade en tid tillbaka planerat i hemlighet att dom skulle gifta sig. Så allt folk blev väldigt snopna när vi satt där i kyrkan och dom började spela bröllopsmelodin och Elin och Peter gick in med Tilda och Emil som brudtärna och bestman och gifte sig. Dom var jättejättefina och jag fick många fina kort på dom. Ska ta och redigera alla imorgon så lägger jag upp fler då. Efter bröllopet och dopet så gick alla till församlingshemmet och fikade.
Just nu så sitter jag och väntar på att Tilda och Robin ska komma tillbaka från kalas så att vi kan börja dricka. Sen blir det förhoppningsvis att åka bil hela kvällen/natten eftersom det är crusing i stan. Får hoppas att det blir kuul! :)

Grattis Elin och Peter!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: