Fuck it, I'm young!

Dagen igår blev riktigt bra! Gick upp någon gång vid 11 och bara slöa ett tag, sen blev det dags för att duscha och börja göra sig iordning inför kvällen. Vid halv 6 följde jag med Tilda och hennes mamma bort till Mats där hela deras släkt var och grillade för att Tildas mormor fyllde 65. Var där ett tag och åt oså, sen fick vi skjuts hem till mig. Så fixade vi till det sista och började dricka lite innan Robin och Dennis kom och hämtade oss. Åkte runt med dom i några timmar innan vi fick skjuts till Ölme vid kanske halv 11. När vi kom till festen var det inte speciellt mycket folk där så var inte jätte kul. Men det kom fler sen så det blev bara roligare och roligare. Hade med mig systemkameran också så fick rätt många roliga bilder haha. Robin och Dennis kom och hämta oss sen igen strax efter 1. Så åkte vi runt med dom i stan och sen åkte vi hem till mig och satt här en liten stund. Sen åkte dom hemåt och jag satte mig vid datorn en stund innan jag gick och la mig. Var verkligen en toppen kväll med bästaste vännen och massa andra roliga människor!

Bildbomb!































Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: