Livet är en hora, och jag har inga pengar.

Imorse gick jag upp lite tidigare igen för att hinna sola innan skolan började. Så skönt att kurserna är typ avslutade nu så att vi har många håltimmar! När jag slutat skolan la jag mig ute i solen igen men gick inte lång stund försen jag fick klä på mig och gå med Tilda ner till stan. Så fixade vi morsdag presenter och sen följde jag med bort till Elin för att fira att hon tagit examen. På vägen hem sen mötte vi upp Fannie en sväng på stan och sen gick vi hem och duschade och sen åt vi tacos hos mig, Robin kom hit då också. Så gjorde vi oss iordning och sen åkte till stan och gick runt på fastingen en stund, jag och Tilda åkte virvelvinden och Batman. Sen skulle Robin vara lite chaufför så då vänta vi på han hemma hos Tilda. Resten av kvällen har vi bara åkt runt och stått och pratat med Påsen en stund. Nu kom jag hem för inte så längesen och ska kolla på bigbrother innan jag ska sova :) 

Förresten så började nedräkningen till Spanien idag, nu är det bara 1 månad kvar tills vi åker!!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: