Never be afraid to speak your mind, you have one for a reason.

Igår hade vi sista nationella i engelska så det är skönt att det är över nu. Känns bra att det bara är matten och fysiken kvar nu och sen är vi klara med nästan alla kurser. Efter skolan igår kom Tilda och Robin och hämtade mig så åkte jag och Tilda och köpte med en varsin kycklingbaguette och sen åkte vi ut till skärgårn och satte oss på en brygga. Så himla skönt att det är så varmt väder, det gör en bara på bra humör! När vi hade solat en stund så åkte vi vidare till stallet så att jag och Tilda kunde rida. Efter det blev jag hemskjutsad och då satt jag nästan resten av kvällen och lyssnade på Ed Sheeran samtidigt som jag pluggade matte. Tilda och Robin kom till mig en stund också och höll mig sällskap :) 
Idag hade jag sovmorgon till 10 över 11, riktigt skön dag med bara två lektioner!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: