Never give up on something you have worked so hard for.

Kan ju börja med att säga att fysikprovet imorse gick nog rätt åt helvete, var skitsvårt så dom få poängen jag får räcker nog inte upp till E.. Menmen, får väl försöka plugga upp fysiken någon annan gång eftersom jag troligtvis får F i hela kursen, jippi! Idag slutade vi redan 10 över 12 för att vi flytta fram tekniken. Så då gick jag till Rosenbergs direkt så att jag kunde få va med lite i affären och lära mig hur allt funkar. Var ganska mycket att lära in och hålla reda på men försökte hänga med så mycket jag kunde. Ska nog jobba den 9de igen för då hade dom lite dåligt med folk. När jag slutade kl 6 gick jag förbi Tilda och då satt hon och Tina och borsta Wilma. Var kvar där en stund innan jag gick hem och lagade lite mat. Resten av kvällen har jag bara suttit vid datorn och tråkat. Ska sova snart och imorgon kl 7 kommer en och fixar min kran i köket så får bli att gå upp ännu tidigare. Godnatt! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: