Sometimes we're broken and we don't know why.

Idag hade vi det första nationella i matte 2, det var den muntliga delen och den gick bra hoppas jag. Det andra provet är nästa vecka och det får jag hoppas också går bra.
Efter skolan gick jag hem och la mig en stund tills mamma kom förbi. Så tog vi oss en sväng till jysk och kolla på ny soffa, och sen åkte vi och tog oss en varsin sallad. Lite senare så tänkte jag att jag skulle ta mig en promenad när solen ändå var framme en stund. Men jag hann knappt halvvägs innan det började regna och sen åska också, typiskt! Så när jag kom hem såg jag ut ungefär som en dränkt katt.. La mig i sängen sen och har kollat på serie fram tills nu, blir nog att sova snart. Vilket roligt och intressant liv jag har, tjohoo!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: