I'm not ignoring you, I just want to see if you care enough to make an effort.

Kvällen igår blev rätt bra. Jag, Tilda, Felicia, Robin, Erving och Claes börja dricka hemma hos mig och sen lite senare drog vi till Richard som hade 20 års fest. Fick besök av polisen men det löste sig tillslut så festen fortsatte. Vi drog inte därifrån förens vid 3 någon gång, var så sjukt kallt när vi gick hem och mina fötter gjorde så ont efter en hel kväll i klackskor.. 
Idag kom jag hem innan 2 efter en natt i mysiga armar :) La mig och kolla på film då tills Robin, Tilda och Erving kom och hämta mig. Vi åkte ut till skärgårn och satte oss i solen en stund, riktigt häärligt! 
Nu sitter jag och Tilda hemma hos mig och slöar, händer inte så mycket mer ikväll eftersom det är skola imorgon.





Godingar!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: