Sunday.

Gårdagen blev riktigt bra! Robin, Dennis och Tilda kom och hämtade mig på kvällen och så åkte vi runt i stan bland alla andra och drack. Lite senare åkte Tommy med också. Tyckte kvällen gick väldigt fort, men hade roligt ändå! Dock tog det roliga slut någon gång vid 2 när polisen stannade oss och krångla så att vi fick körförbud på bilen vi åkte i.. Blir så trött på att dom ska förstöra för en en sån här kväll, när det är crusing endast en gång om året. Så då fick Robin, Tilda och Tommy fixa skjuts ner till bäckhammar och jag knallade hem. 
Idag vaknade jag rätt tidigt som jag alltid gör när jag druckit. Var helt torr i munnen så jag gick upp och drack vatten och borstade tänderna och sen la mig och sov några timmar till. Lite senare gick jag och duscha och fixade mig lite, sen cyklade jag hem till Hannah och Chris. Dom har tre barn som dom kommer vilja ha lite barnvakt åt ibland, så jag skulle dit och prata lite med dom om hur jag jobbar i sommar och när jag kan vara hos dom. Och så lekte jag lite med barnen innan dom skulle äta kvällsmat. När jag kom hem igen kom Tilda och Robin förbi en sväng så att Tilda kunde få alla bilder från igår på ett usb. Resten av kvällen har jag bara suttit här och slöat, försökte plugga lite fysik men det gick inge vidare. Längtar inte tills nationella i fysik som vi har nästa veckan.. Menmen, får försöka plugga så mycket jag kan, dock måste jag ta tag i matten först eftersom vi har nationella i det den här veckan. Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt! 

Is this a natrual feeling, or is it just me bleeding
All my thoughts and dreams in hope that you will be with me
Is this a moment to remember, or just a cold day in December? I wonder
If maybe, maybe I could be all you ever dreamed

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: