Let's run away.

Igår hände det inte så mycket, var bara i skolan och sen följde jag och Fannie med mamma när hon skulle handla. Gick och la mig lite tidigare eftersom klockan var ställd på 4 imorse.. Men gick inte speciellt bra att somna så sov väl högst 2 timmar. 
Imorse var det bara att dra sig upp ur sängen och göra sig iordning, skulle på studieresa med te3 till Göteborg och bussen gick kvart i 6 från skolan. När vi kom till Göteborg åkte vi ut till Volvo och åkte blå tåget. Var rätt intressant att se hur det går till inne i fabriken även om man inte fick se så jättemycket. Sen åkte vi vidare till Volvo muséet, där var det väl inte så mycket att se men vi gick runt där inne ett tag och dödade tiden tills det var dags att åka till Chalmers för att äta lunch. När vi hade gjort det var vi på en liten presentation av Chalmers och sen gick vi på en rundvandring. Gick mest runt och frös hela tiden eftersom det inte var speciellt bra väder. Och jag hade inte jättemycket kläder på mig. Efter Chalmers fick vi fritid och få drog jag, Adrian, Simon och några till till Liseberg. Sprang runt där resten av timmarna och åkte karuseller. Åkte deras nya fritt fall som är det högsta i Europa, var så sjuukt nervös på vägen upp men sen blir det en så go känsla när det släpper! Sen gick bussen hem igen kl 9 och nu sitter jag hemma. Ska bli skönt att lägga sig i varma sängen och sova efter en hel dag med massa kul!







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: