The sky was never the limit.

Igår efter skolan så gick jag och handlade lite innan jag och Tilda åt tacos, fredagsmys! Sen satt vi här och pratade en stund innan Robin kom, så dröjde det inte så länge innan Robin J kom ocskå. Vid 1 kom Sigge och Wernersson efter att dom varit på krogen så fortsatte dom att dricka lite här. Tilda och Robin drog hem någon gång vid tre och dom andra drog strax efter när Pär kom också. 
Idag gick jag upp halv 12 för att jag och Tilda skulle till galaxen och vara med på zumbathon som börja halv 1. I 2 och en halv timme körde vi och det var sjuukt kul samtidigt som jobbigt! Efter det följde jag med till Tilda en stund och åt innan hon skulle med Robin ner till bäckhammar. Och nu sitter jag här, har precis kollat på en film och ska nog snart duscha. Får se om jag bara sitter hemma ikväll eller om jag hittar på något.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: