Go to bed young dreamer.

Kvällen igår blev rätt rolig ändå. Duschade och gjorde mig iordning lite innan jag knallade upp till Pär vid halv 10 där han, Wernersson och Sigge drack. Satt där och drack lite vin och lyssnade på musik till klockan var halv 11 då grabbarna skulle vidare till krogen. Så då gick jag hem och kollade på en film tills Casper kom och hämtade mig, han var chaffis i Kristinehamn under kvällen så vi åkte en sväng. Väldigt längesen vi sågs så det var trevligt att träffa han! Hade lovat Sigge och dom att jag skulle med på efterfest hos han när krogen stängde och laga mat åt alla, men så blev det inte eftersom dom skulle upp till Wernersson istället. Så då orkade jag inte gå ända upp till djurgåden helt själv i mörkret.
Idag gick jag upp vid 1 och åt frukost, sen tänkte jag att jag skulle sätta mig ute och sola eftersom det såg ut att vara bra väder. Men jag ångrade mig rätt snabbt när jag insåg att det blåste hur kallt som helst. Så det blev att jag la mig i sängen istället och kollade på film och halvsov lite. Sen vid halv 9 tog jag på mig träningskläderna och gick till den bästa så tog vi oss en springtur på 4 km, hejaheja!
Nu sitter jag här och har precis duschat, ska snart soova :)







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: