You only live once. But if you do it right, once is enough.

Idag efter skolan följde Robin och Erving med mig och Tilda till empoli så att vi fick äta, efter det tog vi en skärgårdsrunda i det härliga vädret! Sen blev jag hemskjutsad och då gick jag ut och gick i 40 minuter i väntan på mamma. När hon var klar tog jag mitt pick och pack och övningskörde hem till rudskoga där jag är nu. Åt lite mat förut och sen övningskörde jag lite till fast med pappa den här gången, börjar få iallafall lite koll på allt nu haha! Sen under kvällen har vi beställt hem en mobil till mig, det blev en vit Xperia arc s :) sen satt jag och Fannie och kolla på lite kläder som vi ska beställa från HM, det ska bli skönt när dom kommer så man får lite nytt i garderoben, vilket verkligen behövs! Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon måste jag upp tidigt för att hinna med bussen. Usch, saknar verkligen inte att bo här ute!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: