You're lucky enough to be different, never change.

Idag så har jag soovit, mamma kom in till mig vid 12 men då fortsatte jag sova någon timme till. Sen följde jag med henne bort till bilprovningen och sen åkte vi till jysk en sväng. Efter det var jag bara hemma och fixade lite tills Tilda kom hem och då började jag med tacosen. Så kom hon hit och vi hade vårat tacomys, senare kom Robin hit. Vi satt mest och pratade hela kvällen och sen kom Sigge också. Dom var kvar till framåt halv 1 och när dom gått la jag mig och kolla serie. Nu ska jag sova så att jag orkar upp i tid imorgon. Redan vid 7 ska jag upp så att jag hinner duscha innan dom stänger av vattnet kl 8.. Men jag ser fram emot morgondagen och hoppas att den blir riktigt bra! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: