You're the one I need to survive.

Kvällen igår blev ganska bra. Gjorde mig iordning och sen knalla jag hem till Tilda och där börja jag dricka tillsammans med henne, hennes mamma och Robin. Sen gick vi vidare till stan och försökte komma med Tina in till öltältet, men det gick inte så bra.. Så vi gick och åkte karuseller istället innan vi gick hem till Jansen där det var fest, fast egentligen kan man inte kalla det en fest för det var bara typ 5 pers där haha. Sen gick vi hem till mig på slutet och så slutade kvällen framåt 2 någon gång. 
Idag vaknade jag rätt tidigt och kan väl säga att jag har allt mått bättre än vad jag gjorde då.. Förstår inte ens varför man dricker när man vet hur man kommer må dagen efter sen. Men iallafall så gick jag upp och klädde på mig för att sen gå till maxi, behövde köpa lite solskyddsfaktor eftersom jag brände upp mig igår.. Sen la jag mig ute i solen efter att ha smörjt in mig, och då kom Tilda och Robin också. Låg och solade fram till 4 då Tildas mamma kom och hämtade oss så åkte vi ut till skärgårn. Åt glass i det fina vädret och sen tog jag och Tilda vårat första dopp för iår. Var faktiskt varmare än vad jag trodde att det skulle vara. Sen åkte vi hem för att grilla, så himla gott! Efter det satt jag och hjälpte Tilda plugga i några timmar innan jag gick hemåt. Nu har jag precis duschat och dränkt mig i aftersun så att jag inte börjar flagna massa. Annars hade det varit en toppendag idag, så underbart väder!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: