Den största risken i livet är att inte ta en.

Igår sov jag länge, Daniel åkte till gymmet och sen gick jag upp när han kom gem igen. Så åt vi lite frukost och kollade på tv. Sen gick jag hem innan fotbollen börja som han skulle se. La mig hemma i soffan en stund och kollade oth. Sen kom Tilda och Robin med pizza till mig som dom hade köpt med, mums! Sen hoppade jag i duschen innan jag gick hem till Daniel, där han och Cristian var. Vi kollade på Så mycket bättre och South Park the movie. Efter det åkte Cristian hem och vi gick och la oss.

Imorse sov vi till kl 10, då åkte Daniel iväg till gymmet och jag gick upp och gjorde mig iordning för att jag skulle bli hämtad av mamma, pappa och Fannie. Så nu sitter vi i bilen påväg upp till morfar. Han är själv hemma idag eftersom mormor är i Spanien och har det skönt, så vi ska åka upp och överraska honom idag när det är farsdag. Morbror och några av mina kusiner kommer nog dit också. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: