Det handlar om att tappa bort sig i någons famn och att aldrig vilja hitta vägen ut.

I fredags jobbade jag hela dagen. När jag kom hem åt jag och Tilda tacos som vanligt, sen satte vi oss i soffan med godis och kollade på X factor. När hon hade dragit kom Daniel och hämtade mig efter en stund så åkte vi hem till han och sov.
 
Igår morse låg jag som vanligt kvar i sängen en stund medans Daniel var på gymmet. Sen vid halv 2 kom Rikard och Martin för att det var fotboll. Jag låg mest och halvsov i soffan eftersom fotboll är så tråkigt, haha. Gick hem sen när dom skulle och handla mat, så kom Tilda och Karro hit för vi skulle gå till maxi och handla lite gott till kvällen. Hämtade även ut paket från Stylebytyra. Lite senare kom Robin och Jonas till oss, då kollade vi på Ice Age 4, väldigt rolig film precis som dom första tre! Sen åkte vi ut en sväng, bestämde oss för att åka till Väse och kolla på spökhuset som finns där. Men vi visste inte om vi var vid rätt hus, och inga spöken såg vi heller. Kanske tur det, haha. Åkte runt till klockan var 2 någonting, då fick jag skjuts hem. Typiskt att jag skulle sova själv i min lägenhet för första gången på väldigt länge efter en sån kväll. Men jag somnade iallafall efter en liten stund. 
 
Idag sov jag länge, vaknade inte förens 2 någon gång Då gick jag upp och åt lite frukost och sen la mig i sängen igen och kollade på oth. Sen bestämde jag mig för att ta en promenad, var sjukt längesen så det kändes välbehövligt! Gick i ungefär en timme. 
Nu hade jag tänkt att äta lite, sen ska jag hoppa in i duschen innan solsidan börjar. :)
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: