Elmia.

Elmia hela dagen igår. Bussen gick halv 8 på morgonen, efter en timme var vi nere vid Rasta där vi fick frukostbuffé. Sen åkte vi två timmar till och kom ner till Jönköping kl 11 ungefär. Då började våran fritid på 6 timmar så vi fick gå runt och kolla. Fanns hur mycket grejer som helst som man aldrig sett förut, var massa företag ända från Kina, Indien osv. Vi gick mest runt och samlade tog godis, företagspennor och andra gratissaker. Killarna körde bilspel, Rikard slog rekordet på bilbana så han kommer antagligen vinna en helt egen bilbana. Vi gick på ett seminaruim som Tillväxt verket hade, skit tråkigt! Sen hittade vi en monter där man fick testa åka segway, det var svårt att hålla balansen i början men hur kul som helst att åka! En sån skulle man ha, haha. Klockan 5 skulle vi få mat vid Värmlandmontern, det serverades lax så jag åt ingenting. Var nog mätt på allt godis och fika. Sen fick vi sitta och vänta på att alla vuxna skulle äta upp och stå och mingla en stund. Vi ville bara hem så vi gick runt och försökte döda tid och sen satte vi oss i bussen och väntade, sen åkte vi hemåt kl 7. Jag somnade en stund på bussen så då gick resan iallafall lite snabbare. Kom hem till Kristinehamn kl halv 10 och då hämtade älskling mig på station. Så åkte vi hem till honom och la oss direkt, men somnade inte fören kl 1. 
 
Imorse när klockan ringde var jag helt död. Som tur var fick vi ha hemma arbete på samhällen så jag började inte förens kl 10. Nu har jag håltimme och sen har jag två lektioner kvar innan jag slutar. Då ska jag handla en snabbis och sen gå hem och städ upp lite i lägenheten. Sen duscha och fixa mig för ikväll ska vi vara några hos mig och fira Robin som fyller år idag. Grattis grattis! :) 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: