Fars dag.

Morfar blev överraskad när vi kom förut. Mamma hade redan förberett kött som dom tog med sig. Vi gjorde bara iordning en potatisgratäng och sallad där och sen åt vi. Kul att träffa några kusiner också eftersom vi inte ses så ofta. Satt och pratade lite om julafton eftersom vi alltid brukar fira antingen julafron eller juldagen hos mormor och morfar. Tycker det är så mysigt när man är många på julafton, hela släkten är samlad. Så jag vill att vi ska ha kvar den traditionen eftersom det har varit så sedan jag var liten. 
När klockan blev framåt 6 så övningskörde jag hem till mig. Nu ska jag hoppa i duschen och sen titta på solsidan. Efter det blir det antagligen att knalla hem till Daniel. :) 
 
Hittade ett kort på alla oss kusiner från mammas sida som är från år 2000. Där var man inte gammal, haha!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: