Helgen.

I lördags ringde klockan alldeles för tidigt, gick upp som en zombie och gjorde mig iordning för jobb. Vi hade inte somnat förens 3-halv 4 på natten. Men det var riktigt skönt med en sleepover med bästa vän! 
Var faktiskt endel att göra på jobbet så timmarna gick ganska fort. Sen när jag slutade gick jag hem och lagade mat och satte mig framför oth. Sen gick jag och duschade för att sen gå hem till Tilda. Där började vi göra oss iordning lite innan Robin kom och hämtade oss. Så vi fortsatte att göra oss iordning hemms hos han och sen började vi dricka lite där. Plattade mitt hår för första gången på så länge jag kan minnas, ser så himla annorlunda ut så jag fick ju en chock varje gång jag tittade i spegeln typ, haha. Åkte till Emil när vi var klara, han var husvakt i helgen så han passade på att ha lite fest. Blev en hel del folk under kvällen och det var riktigt roligt! Jag blev hämtad av Daniel vid halv 1 ungeför. Då var jag så himla trött så somnade direkt när vi la oss.

I går vaknade vi vid 11 ungefär, men låg kvar i sängen några timmar till eftersom vi var så sega. Sen åkte han iväg till Daniel och då satte jag på ett oth avsnitt innan jag gick hem. Sen vid halv 5 kom Tilda och Robin och hämtade mig så delade jag och Tilda på en pizza. Efter det åkte vi hem till Sigge för att fira hans 21års dag! Sen åkte jag, Tilda och Robin hem till mig för att kolla på solsidan och efter det gick jag hem till älskling. Vi kollade på Beck innan vi somnade. 
 


 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: