Hold on to whatever keeps you warm inside.

Igårkväll blev jag hämtad av Tilda och Robin som hade kört in Tommy till stan. Så åkte vi runt i stan en sväng, sen fick vi åka till Örebro fram och tillbaka. När vi kom till stan igen blev jag avsläppt hos Daniel för jag var så trött då. Låg och halvsov i älsklings armar till en film innan vi somnade. 

Idag hade jag klockan ställd för att vi egentligen skulle vart iväg på paintball imorse med Halle och några till. Men Halle hade tydligen blivit sjuk så det blev ingenting, istället tog jag och Tilda med oss Wilma ut på en långpromenad. Det var riktigt härligt! Sen när jag kom hem satte jag mig i soffan med en kopp varm oboy för att försöka få tillbaka lite värme, och så gjorde jag mat. Passade även på att städa hela lägenheten när jag ändå inte hade något annat för mig. Sen har jag bara legat i soffan framför oth. Råkade somna en liten stund och vaknade precis. Ska ta och hoppa in i duschen nu och sen gå hem till Daniel innan Solsidan börjar. Imorgon är jag ledig från skolan och det ska bli så himla skönt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: