I can conquer the world with one hand as long as you are holding the other.

Måndag idag igen och det är lika jobbigt som alltid. Är verkligen så himla skoltrött nu så jag orkar inte lägga ner mig i något ämne alls. Har matteprov på torsdag, vilket jag inte kan så bra eftersom det är så himla myycket att plugga på! Och på fredag ska en samhälls rapport vara inne som jag inte ens har börjat på, hehee...
Just nu längtar jag bara till jul så att man får lite ledigt från allt plugg en stund. Längtar efter att fira jul med familj och släkt, och även med älskling! Sen längtar jag efter att fira in det nya året, 2013. Känner på mig att det kommer bli ett bra år, jag fyller 18, går ur andra året i gymnasiet, ska vara brudtärna på min systers bröllop, kommer förhoppningsvis resa till värmare länder med familjen, bästa vännen och Daniel. Just nu finns det inget att klaga på! Snart fyller även världens bästa vän 18 år och det kommer firas med en fest för henne och Karro, vilket jag hoppas kommer bli en bra kväll att minnas! 
 
Förut efter skolan gick jag och Tilda ut på en promenad, sen lagade vi hamburgare innan vi gick vidare till Elin för att vara barnvakt åt Thea och Mira en stund. Sen kom Robin och hämtade oss och då fick jag skjuta hem. Sitter nu och väntar på att mamma ska komma hit en sväng efter sitt möte. Sen ska hon få skjutsa mig till Daniel! :)
 
This year I wished for love, to immerse myself in someone.
And my wish was granted. You make my heart skip a beat! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: