I'm only human, that's my saving grace.

Idag i skolan fick vi först reda på resultatet av webbdesignprovet, fick ett A så jag är riktigt nöjd! Sen hade vi beep-test på idrotten och det märks ju vilken säämst kondition jag har. Slutade kvart över 2 och då började jag jobba direkt.Timmarna gick skapligt fort fram tills jag slutade, gick och handlade en snabbis då innan jag gick hem. Lite senare kom Fannie också och då lagade vi kycklingsallad och jag passade på att diska. Så åt vi och kollade på oth.
Just nu sitter Fannie med mobilen och jag med datorn, håller på och grejar lite med bloggdesignen men det är inte det lättaste att förstå sig på. Vi ska snart gå och lägga oss, så kanske jag inte är lika trött imorgon som jag har varit dom här två dagarna...
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: