Living like there's nothing left to lose.

I skolan idag fick vi tillbaka våra fysikprov, vilket jag visste att jag inte skulle klara... Så bara att plugga mer nu då, vill ha den överstökad! Sen började vi planera inför öppet hus på lördag, och tidningen kom till skolan för att intervjua en person i 2an ifrån varje progrogra, och självklart va det jag som fick ställa upp på det. När jag slutat kom mamma till skolan för att vi skulle ha utvecklingssamtal. Efter det åkte jag och mamma till Coop för att handla lite, köpte med en plocksallad därifrån, den var faktiskt god! Sen när jag kom hem beställde jag hem en nyårsklänning. Den jag egentligen vill ha finns inte i lager, och verkar inte komma in heller.. Så beställte en annan fin jag hitta, så gör jag väl ett byte ifall den andra kommer in igen. Sen satte jag mig och åt och började plugga matteprov. Vi har andra delprovet imorgon så jag har suttit och pluggat nu. Ska försöka klara det här provet eftersom det inte gick så bra på förra, så får vi hoppas att jag klarar kursen sen innan jul när vi skriver nationella. 
Ska fortsätta plugga en stund nu, har även läxförhör i kemi imorgon så måste plugga in det också.. Sen när jag är klar ska jag gå hem till Daniel. :)
 
Den här fick det bli! 
 

Kommentarer
Amanda

Fin blogg du har Ronya, kram! :)

2012-12-06 21:47:37
URL: http://thebitchyone.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: