Make a wish and place it in your heart.

Imorse hade vi matteprov, första delen kändes helt okej men den andra delen fick jag nog inte många poäng på... Så jag är osäker på om jag ens klarar provet, lär få plugga ihjäl mig inför nationella för att kunna klara kursen! Sen efter lunch hade vi kemi och naturkunskap, slutade klockan 4. Då gick jag hem direkt och satte mig framför datorn en stund. Sen kom Tilda och Karro hit så gick vi upp till donken för att äta. Blev kvar där i närmare 2 timmar, haha. Vi fastnade i massa diskussioner och satt där och skratta så tiden gick fort. Sen började vi vandra hemmåt när klockan var 8 ungefär, kom hem till mig och då blev Karro hämtad. Jag och Tilda satt här en stund och pratade innan hon gick hem. Nu ska jag gå bort till älskling! :) 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: