No pain, no gain.

Första dagen i skolan idag efter lovet. Det tog verkligen emot att gå upp imorse men man är ju tvungen. Måndag är ändå en ganska skön dag i skolan, håltimme på förmiddagen och sen kollade vi på film sista lektionen. Fick även reda på resultatet av kemipriovet, det var svårare än jag trodde när jag väl fick se hur det gick. Men jag klarade det iallafall och det är väl huvudsaken! När jag äntligen slutat gick jag hem och satte mig framför oth med en macka och fil. Sen gick jag och Tilda ner till stan för att kolla lite. 
Nu är jag hemma igen, sitter och kollar efter en nyårsklänning. Har hittat några jag tycker om så nu kommer jag till det svåra, att välja ut vilken jag vill ha av dom. Kommer nog bli att jag beställer iallafall två så får jag skicka tillbaka den ena när jag testat dom.
Nu ska jag ut i regnet för att gå hem till Daniel! :) 
 
Lutar åt någon av dom här!
 

Kommentarer
Vickan

Latt val, den sista silvriga klanningen tycker jag! Alskar dej! PUSS

Svar: Det var den jag tänkte ta, men den fanns inte kvar så fick ta en annan :) puss
Ronya Karlsson

2012-12-09 00:36:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: