Om du lärt dig nåt om livet, om du har valt slitstarka skor. Så vet du vad lyckan beror på, men den chansen är sällan så stor.

Idag var det skola till halv 4. Då gick jag hem och väntade på att Tilda och Karro skulle komma. Och när dom kom gick vi bort till maxi och handlade lite, ansiktsmask och lite godis. Sen gick vi hem till mig och lagade tacos och satt och pratade. Jag fick även mitt hår färgat, väldigt skönt att bli av med den fula utväxten! Dom drog hem sen vid 9-10 och då gick jag och duschade. 
Nu sitter jag här och kollar runt lite, men måste gå och lägga mig. Klockan står på 05.30 och innan 6 måste jag vara uppe för att hinna göra mig iordning innan jag måste gå till station. Klassen ska nämligen ner till Jönköping där det är underleverantörsmässa, känns inte för roligt.. Kommer vara där hela dagen, åker inte hem förens 5-6 någon gång. 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: