Reality can destroy the dream, why shouldn't the dream destroy reality?

Idag har jag varit i skolan som vanligt. På matrasten fick jag gå till Umo för att få bedövningsplåstret innan dom skulle sätta in staven. Sen vid 2 hade jag tid för att sätta in den, var så himla nervös innan men som tur va var Daniel med. Gjorde inte speciellt ont när dom satte in den, men det känder lite. Värker nu efteråt och det har blivit ett blåmärke. 
När jag slutat gick jag hem till Tilda direkt, så väntade jag på att hon skulle bli klar och då gick vi hem till mig. Så bytte jag om och sen åkte vi ut med Halle till a9. Där fick vi testa att skjuta med paintball geväret eftersom vi ska vara med och spela med dom någon gång snart. Ska bli roligt! Sen åkte jag och Tilda hem till mig och gjorde pannkakor och satt och pratade massa. Nu åkte Tilda precis hem och jag ska hoppa in i duschen och sen gå till Daniel.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: