The day I learn how to fly I'll never comming down.

Idag har det varit skola. Bestämde mig för att byta från Entreprenörskap occh företagande till naturkunskap istället. Har inte kommit igång alls med mitt företag så det känns inte så kul att vara kvar i den kursen. Plus att jag inte har missat något i naturkunskapen eftersom vi gör samma sak i kemin så byter jag den här veckan kommer jag inte efter något. Slutade sen kl 3 och när jag kom hem satte jag mig direkt med samhäll och engelska. Skrev klart en sak i samhällen som skulle varit inne för länge sen, och skrev en bok analys i engelskan. Sen var det dags att gå bort till galaxen för att jag skulle vara med på Afro/Zumba, skitkul! Aldrig varit med på afro förut men det var faktiskt roligt, ganska lik zumban. När jag kom hem åt jag lite yoghurt och kiwi. Nu kommer snart Daniel och hämtar mig, så ska vi hem till han och duscha. Sen blir det väl tv innan vi lägger oss. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: