The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem.

Igår hade vi bara skola fram till kl 1. Då skulle vi börja göra iordning inför öppet hus. Tog inte speciellt lång tid så kvart över 2 gick jag bort till jobbet eftersom jag skulle jobba istället för Thomas. Slutade kl 6 och då gick jag och handlade och sen mötte upp Tilda. Så gick vi hem till mig och hade tacomys. Satt och pratade massa och sen kollade vi på x factor och fixade hennes blogg lite. Hon blev hämtad sen vid halv 12 och då hoppade jag in i duschen lite snabbt innan Daniel kom och hämtade mig. Så åkte vi hem till han och somnade typ direkt. 
 
Eftersom vi hade öppet hus idag var jag tvungen att gå upp tidigt, men blev rätt sen för jag orkade verkligen inte upp ur sängen. Fanns inget speciellt att göra där heller, satt och kollade på estererna en stund och sen hade vi webbdesign tävling. 
Kom hem för en liten stund sen nu. Blir nog rätt lugnt idag skulle jag tro. Ska kolla på oth och fixa någonting att äta. Sen får vi se vad som händer under kvällen! Förövrigt så är jag så himla avundsjuk på alla som är i Stockholm och kollar på Swedish House Mafias sista spelningar tillsammans. Skulle göra allt för att få åka dit ikväll och kolla på den allra sista! 
  

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: