We must bring our own light to the darkness.

Idag hade jag lång sovmorgon, började inte förens 10 över 12 så det var skönt att få sova ut lite! Sen hade jag tre lektioner innan jag slutade kl 4. Då kom mamma och Fannie och hämtade mig så åkte vi till maxi och handlade. Sen skjutsade dom hem mig och då efter en stund kom Tilda så gjorde vi tacos som vanligt. Sen slog vi oss ner i soffan, Daniel och Marcus kom också. Vi kollade på X factor och åt godis, riktigt trevligt! Sen när dom åkte hem hade jag och Tilda ansiktsmask och målade naglarna på varandra, behövlig tjejkväll! Har suttit och prata massa nu, och snart ska vi väl gå och lägga oss. Jag ska upp och jobba imorgon, känns inte allt för kul! 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: