When you put your arms around me the whole world's alright.

Idag har jag varit så sjukt trött i skolan, orkade inte göra någonting på lektionerna. Hade idrott idag också men som tur är får vi tjejer vara i ett annat rum och göra styrketräning, så då kan man bara ligga där på en matta hela lektionen. Sen slutade jag kvart över 2 och då började jag jobba direkt. Fått upp mycket julsaker på jobbet nu, och dom hade flyttat runt endel inne i affären. Gick ganska segt fram tills klockan var 6. Sen iallafall kom Fannie till mig när hennes konfa var slut, då lagade vi lasagne och satte oss och kollade på oth. Sen kom Amelie, satt och pratade med henne en stund om allt möjligt.
Nu ska vi snart gå och lägga oss. Jag är lite nervös inför morgondagen, ska nämligen sätta in en p-stav. Känns som att det kommer göra skapligt ont när jag kollar på den stoora nålen som sitter på verktyget som kör in staven med. Men Daniel får följa med och hålla handen, haha! Jag lär ju svimma...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: