Fridaay!

Igår hade jag inställd sista lektionen så jag började jobba lite tidigare. När jag slutade kl 6 gick jag och handlade lite innan jag gick hem. Så kom Tilda till mig och då åt vi tacos, tog det idag istället eftersom jag och Daniel ska till hans föräldrar och äta imorgon kväll. Sen efter maten färgade jag hennes hår innan hon drog hem. Så packade jag ner mina saker och gick bort till Daniel. Som redan låg i sängen, så jag kröp ner bredvid honom så kollade vi på tv innan vi somnade. 
 
Så himla skönt att det är fredag! Den här veckan har gått så långsamt att jag aldrig trodde att den ska ta slut. Men det blir väl så när man börjar närma sig lov, dagarna känns längre bara för att man går och väntar på att få sova ut. Känns så stressigt nu innan lovet när vi ska hinna med att plugga till ett stort kemiprov och sen prov i webbutveckling. Sen efter lovet väntar ett matteprov och ett fysikprov, som jag inte tror kommer gå alls bra. Med tanke på hur svårt förra matteprovet var så känns det nästan värdelöst att ens plugga till nästa... Menmen, nästa år läser jag inge mer matte så det känns iallafall bra! :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: