Love is a pretty great thing.

Festen i lördags var faktiskt ganska rolig. Stod och dansa hela kvällen, vilket gjorde så att mina fötter fick stryk i klackskorna... Men det va roligt ändå, förutom att alla höll på att byta låt precis HELA tiden så det blev ungefär som att dansa "Dansa Pausa" låten haha! Robin var chaufför åt oss så han kom och hämtade oss på natten, så åt jag och Tilda korv på statoil och sen fick jag skjuts hem till Daniel. När jag kom dit hade han precis kommit hem från Mastis och lagt sig i sängen, så jag kröp ner bredvid honom och då somnade vi direkt.
 
Igår mådda jag inte speciellt bra när jag vaknade, både jag och Daniel vaknade vid 8 och då gick det inte att sova mer. Så det var bara att gå upp, la oss i soffan och kollade på något program med Henrik Dorsin. Sen blev jag så hungrig så åt lite hos Daniel innan jag skulle gå hem för att han skulle och äta med sina väninnor. Satt hemma en stund och sen gjorde jag mig iordning innan Robin och Tilda kom och hämtade mig så åkte vi bort till empoli och åt pizza. Sen åkte vi til maxi och köpte lite gott som vi skulle ha till solsidan. Så kom Daniel till mig när det var slut och då gick Tilda och Robin hem. Gick och la oss nästan direkt då.
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: