Maybe you don't get everything you wish for. Maybe you'll get more than you ever imagined.

Skola till halv 4 idag. Har varit skitseg hela dagen och inte alls kunnat koncentrera mig. Så det var skönt när jag äntligen kom hem och fick ta det lite lugnt. Men var inte hemma i mer än en halvtimme för sen åkte jag och Tilda bort till Elin och var barnvakt en stund. Satt där med goa Thea och Mira och åt blåbärspaj. Sen när Elin kom igen gick vi hemåt. Jag satte mig och plugga direkt när jag kom hem, har kemiprovet imorgon och det kunde jag inte speciellt bra. Men nu känns det som att jag iallafall har lite bättre koll på allt så vi får väl se hur det går imorgon. Kollade nyss på ett oth avsnitt för att få en liten paus från pluggandet. Men nu ska jag läsa lite till innan jag ska ta en snabbdusch och sen gå hem till älskling när han har kollat klart på fotbollen! :)
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: