Nobody dies a virgin, life fucks us all over.

Igår gick jag i skolan till kl 3, då gick jag bort till station direkt och mötte upp Tilda. Så tog vi bussen till Karlstad, gick och åt donken när vi kom dit och sen gick vi runt på stan och kollade. Hittade en t-shirt, leggings, trosor och en julklapp. Lite väl tidigt kanske men lika bra att vara ute i tid, annars står man där veckan innan jul och har massa julklappar kvar att köpa. Vi tog även stadsbussen ut till Bergvik för att Tilda skulle köpa skor, sen åkte vi med 8 bussen hem till Kristinehamn igen. Där stod Robin och väntade på oss så blev jag hemskjutsad. När jag kom hem packade jag upp grejerna och sen kollade jag på tv en stund innan jag gick och la mig. Fick bli att sova själv inatt för första gången på några veckor haha.

Imorse hade jag sovmorgon, sen idrott som första lektion. Nu har jag matte och sen cad innan jag slutar. Då blir det jobb direkt efter skolan och fram till stängnig. Ikväll sover Fannie hos mig. :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: