Silence speaks when words can't.

Rolig kväll igår! Förutom att jag fick lite snefylla, haha. Menmen. Jag, Tilda och Karro åt mat och gjorde oss iordning hemma hos mig, vid 6-7 kom Elinne också så satt vi här och förfesta lite. Sen kl 8 kom Erving och hämtade mig, Tilda ooh Karro och skjutsade oss till bäckhammar. Kvällen gick vääldigt fort, vi stod och dansade så mycket att jag har ont i vaderna idag haha. Sen någon gång innan 3 kom Daniel och hämtade mig så åkte vi hem till han och sov. 
 
Och idag vaknade jag upp med samma fråga som varje gång jag druckit, varför dricker man ens när man vet hur dåligt man kommer må dagen efter? Dum som man är, haha. Iallafall så åkte Daniel iväg till gymmet kl 9, och jag låg kvar och sov. Sen när han kom hem igen släpade jag mig upp så satte vi oss och kollade på film. Fick skjuts hem senare, och då åt jag lite och sen la mig i soffan och kollade på oth. Så har jag bara suttit här hemma och tagit det lugnt, kollade nyss på solsidan och nu ska jag hoppa in i duschen. Sen gå hem till Daniel och vänta på att han ska komma hem från bion. :) 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: